به مرضیه میگم چقدر خوبه این چایی گرم... بعد با لذت گفتم مسیر حرکتش رو تو بدنم حس میکنم که چجوری گرما از اینجا-با دستم نشون دادم- میره پایین!
مرضیه با تعجب گفت "صبر کن یه کم سردتر شه!! فک کنم خیلی داغه!!"
خواجه نگهدار مرا...ما را در سایت خواجه نگهدار مرا دنبال میکنید
برچسب: ول کن جهان را چایی ات یخ کرد, نویسنده: بازدید: 22