البته اول حس کردم بادام زمینی بیشتر میتواند گرمم کند اما به دلایل زیستی پزشکی در این برهه از زمان، افتاب گردون رو ترجیح دادم :دی
یه فلاسک اب جوش و با چند تا خرما خوردم و الان کم کم دارم راضی میشم پالتوم رو در بیارم :دی
خواجه نگهدار مرا...ما را در سایت خواجه نگهدار مرا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29