تو انتشارات کارتش رو داد و گفت "1362"
انقدر خجالت کشیدم که انقدر بزرگه و من اونجوری دو دقیقه پیشش بهش خندیده بودم :|
حالا بدیش این بود که رمز منم سال تولدم بود و احتمالا اونم با خودش فکر کرده ببین یه الف بچه چه جوری بهم خندید هااا :دی
پی نوشت : چیه؟ نکنه انتظار دارین رمز کارت خودمم بگم؟1 :دی
خواجه نگهدار مرا...ما را در سایت خواجه نگهدار مرا دنبال میکنید
برچسب: چگونه به بزرگترها احترام بگذاریم,چرا باید به بزرگترها احترام بگذاریم,چرا ما باید به بزرگترها احترام بگذاریم, نویسنده: بازدید: 46