سرمو گذاشتم زمین، سارا صدام میزنه که "خوابت نبره ها! بین الطلوعینxa0ِ!" پا شدم نشستم :) خودشم همیشه بعد نماز خودش رو بیدار نگه میداره تا طلوع خورشید و بعد میره یه کمی میخوابه!...