
امروز بالاخره فهمیدمxa0اقای حxa0شبیه کیه!! تو یک لحظه که قیافه ی جدی به خودش گرفته بود و با به اخم نسبی داشت جواب سوالامون رو میداد انگار امیرمحمد جلوم وایساده بود! حالا اگه کاری به اختلاف سنی حدودا بیست ساله شون نداشته باشیم باید بگم صد البته که امیر محمد مون خوشگل تره! xa0 فایل وردی که توش ترجمه ی مقاله ای روو تایپ میکنم باز بود و تو همون شروع به تایپ اینا کردم و داشتم حساب میکردم چند درصد احتمال داره که در اثر خواب الودگی و خستگی و این قسم سخن ها این قسمت پرده برداری از شباهت اقای ح و امیرمحم...
ادامه مطلب